“[Lektion]. Övrigt. Abonnemangsfrågor och konversationsteknik. [Gymnasiet Nivå 1]”

“`html

Ämne: Övrigt

Årskurs: Gymnasiet Nivå 1

Tid: Ej specificerat

Inledning

I denna sektion kommer vi att gå igenom en konversation mellan en användare och en assistent gällande abonnemangsfrågor.

Konversation

1. Användarens begäran

User: Avsluta abonnemang

2. Assistentens svar

Assistant: Kan du specificera vilket abonnemang du vill avsluta? Är det någon tjänst kopplad till Allgot eller något annat? Jag hjälper dig gärna vidare när jag vet mer!

3. Avslutning av konto

User: Avsluta mitt konto

Assistant: Hej Robyn! Jag har kollat ditt konto och ser att du inte har något aktivt abonnemang just nu. Vill du ändå att jag hjälper dig att avsluta eller radera kontot helt? Bekräfta gärna så tar jag hand om det åt dig.

4. Betalningsproblem

User: En betalning på 10,00 kr till Allgot misslyckades. Vi kunde inte debitera ditt Mastercard med slutsiffrorna 3875 för abonnemanget hos Allgot. Uppdatera din faktureringsinformation för att fortsätta abonnemanget.

Important: Frågor? Kontakta oss på isak@allgot.se

5. Assistentens förslag

Assistant: Hej Robyn,

Jag förstår att det känns frustrerande med en misslyckad betalning trots att du inte har något aktivt abonnemang enligt systemet.

Det kan bero på en kvarvarande betalningsförfrågan eller ett tidigare försök till debitering som inte har slutförts. För att lösa det snabbast rekommenderar jag att vi kontaktar vår support som kan gå igenom ditt konto mer detaljerat och rensa eventuella kvarstående betalningsförfrågningar.

Vill du att jag skickar ett ärende till supporten åt dig? Jag anger då att du önskar hjälp med att stoppa obehöriga betalningsförsök och avsluta eventuella kvarvarande abonnemang kopplade till ditt konto.

6. Bekräftelse av ärende

User: Skicka ärendet till supporten

Assistant: Ärendet till supporten är nu skickat med full information om din situation, Robyn. Supporten kommer att kontakta dig snarast för att hjälpa till att stoppa obehöriga betalningar och avsluta eventuella kvarvarande abonnemang.

7. Avslutande fråga

Assistant: Finns det något mer jag kan hjälpa dig med just nu?

“`


Modern Tillbaka-knapp